Ale ne, jednalo se jí o to, ať dětem necháme prázdniny jako prázdniny. Ono existuje poměrně dost ctižádostivých rodičů, co své dítě připravují na vstup do školy tak svědomitě, že ještě před nástupem do první třídy dítě tráví hodiny tréninkem čtení a psaní, aby jako nebylo v té první třídě nejhorší. Takže šlo o to, ať tohle neděláme. Ne o to, že chce mít všechny děti na stejné úrovni nevědomí. To věděla, že mít nebude.karakal píše:Ach jo, to je podle mne ale špatný přístup, ta učitelka by se měla umět poprat s tím, že jí přijdou děti na různé úrovni znalostí. Ono se to s trouchou štěstí postupně trochu srovná, ale mezitím ty co umí víc už mají školu na háku a to se těžko napravuje.tosca píše: To mi připomělo, jak nám paní učitelka v červnu na schůzce rodičů kladla na srdce, ať ty (budoucí) prvňáčky hlavně nic neučíme předemTeda, prý když se zeptají, tak jim můžeme říct, co to je za písmeno, nemusíme jim to tajit až do září.
![]()
Je to učitelka, která si umí poradit se třídou, kde jsou děti na různém stupni znalostí. Od klučiny, co dostal rok odklad, přestože už v 5-ti letech četl a počítal a znalosti z oblasti přírodních věd má lepší než já. Problémem je psaní a soustředění déle než 10 minut. A bojuje s tím i o rok později. Přes děti typu Minitoscy, co umí trochu číst, trochu počítat po děti, co umí napsat akorát to své jméno a ostatní je pro ně nové. A do toho má klučinu, který loni první třídu nezvládl a opakuje (takže to, co dělají teď, on už zná) a dvě děti se zdravotním handikepem (Minitosca je se svojí jednostrannou hluchotou jedno z nich). Paní učitelka je skvělá a děti ji mají rády a do školy se těší.